Rahsia dan Teknik Ebay

Wednesday, February 11, 2009

Pendatan yang ke 2 aku...bestnye dapat duit hari-hari..

Salam muhibah kepada semua..
Harap-harap semua bakal-bakal usahawan internet sentisa sihat dan kuat..hehe..
Untuk psoting hari ini, aku just nak share sedikit hasil aku dengan korang semua..
ini pendapatan yang ke dua aku hasil dari jualan produk aku di rumah..dan juga di internet..
nampaknya akau dah mula merasai apa itu perasaan duit di hantar ke rumah..

Duit di hantar ke rumah? yup! ye la..time balik kerja, aku akan terus ke peti pos rumah kau dan mengambil surat-surat..ini bukan surat-surat biasa tau..
inilah surat-surat yang penuh berisi wang..x percaya ke?Lihat bukti di bawah ini..:-)






Ini adalah wang pos yang aku terima pada 9/2/2008 hari selasa..nak tahu tak berapa hasil yang aku dapat?tengok sendiri la..hehe..

No comments:

Kedai Online