Rahsia dan Teknik Ebay

Wednesday, February 11, 2009

Pendapatan Pertama Aku!

Salam sejahtera kepada semua!
Harap2 semua sihat dah sejahtera. Alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak saya menjana wang dari rumah dan internet. Walaupun ianya sedikit, namun saya rasa saya dah nampak jalan kearah yang lebih maju untuk memasuki perniagaan internet ini.

Imbas kembali kisah awal-awal saya terlibat dengan internet ini. Memnag perit dan memang sakit apabila program google adsense saya kena banned oleh pihak google. Salah siapa? Hehe sendiri Tanya, sendiri la jawab..maklum la, orang baru dalam perniagaan internet ini, macam-macam perkara la saya buat sampai kena banned..tapi sekarang dah insaf dan belajar dari kesilapan. Pengajarannya adalah jangan sesekali buat perkara yang di larang. Apa sahaja yang di larang, kita jangan buat. Lagi-lagi jika perkara yang Agama kita larang.

Posting kali ini saya just nak share income yang saya dapat semalam melalui perniagaan internet dan perniagaan gaya pos saya dari rumah. Saya tunjukkan bukti-bukti ini bukan untuk berbangga-bangga, tetapi untuk memberi semangat kepda diri saya dan juga kepada kawan-kawan yang lain.




Ini adalah gambar cek yang aku terima hasil dari jualan produk aku!

No comments:

Kedai Online