Rahsia dan Teknik Ebay

Wednesday, February 11, 2009

Ini pendapatan yang ke 3 aku..USD50..



Salam! Selamat sejahtera kepada semua..

Pos aku kali ini adalah mengenai salah satu pendapatan internet yang aku perolehi. Ini adalah pendapatn ke 3 aku..tetapi yang paling bestnye, aku dapat merasa duit dari US..dalam USD..hanya Tuhan saja yang tahu betapa gembiranya aku apabila mendapat USD pertama dari internet..ini betul2, bukan main2 tau..

sebenarnya di internet banyak sumber pendapatan yang masih ada dan masih banyak yang akan wujud nanti. pengalamn aku selama 3 bulan terlibat dengan internet business ii memang sangat2 best dan sangat2 menarik..kadang-kadang aku rasa nak giler apabila segala program yang aku buat tidak menjadi..namun aku nekad tetap tidak akan menyerah kalah dan memilih jalan yang panjang. aku ingin membuat sendiri dan merasa sendiri pahit maung tentang perniagaan internet. walaupun di sana ada short cut, tetapi aku tetap memilih long way to survive kerana aku fikir ini akan lebih mematangkan aku.


di bawah ini aku tunjukka pendaptan aku pada hari ini..mauk jugak..hehe..lihatlah duit masuk kerumah aku..aku tak mamapu nak menyekatnye lagi..hehe




RM40 aku terima hasil jual sistem aku..produk aku yang cipta sendiri ..hehe..




Ini pun hasil dari jualan produk aku..aku terima pada 10/2/2009..syukur padaMu ya Allah atas nikmat yang telah engkau berikan kepada ku..amiiin.:-)

No comments:

Kedai Online