Rahsia dan Teknik Ebay

Thursday, February 12, 2009

Cara Jana Income Dari Rumah

Salam.apa khabar?
psoting hari ini tentang cara nak buat duit dari rumah..
sebenarnya banyak cara dan kaedah..cuma kita je yang malas nak fikir dan malas nak cari peluang..
masa mula-mula aku nak buat bisnes nie, macam-macam aku buat..
memang penat sebab tak tahu cara yang berkesan..
bayangkan lah, aku tampal iklan kau, pergi rumah ke rumah, letak dalam peti pos..pastu letak dekat bus stop..tapi korang tahu x berapa aku dapat prospect yang berminat?..4 orang je..aduii..langsung x berkesan..penat dan lelah je..
tetapi slepas tahu teknik dan cara yang berkesa, aku dah mula nampak..dan aku cuba..
dalam masa 7 hari..kau dapat 200 orang yang berminat..
itu lah..ape2 hal, kita kena belajar dulu..
tidak salah mencuba..mencuba adalah salah satu cabang2 kejyaan..

sila lihat screen shot di bawah..apa pendapat anda?:-)



nampak x?
itu adalah hasil aku hari nie..walau aku x pergi keje hari nie..tapi duit masuk je.hehe

2 comments:

cik_mimie said...

salam ziarah
slmt maju jaya :)

TakumiBiz said...

THANKS FOR UR COMMENT:-)

Kedai Online