Rahsia dan Teknik Ebay

Tuesday, June 9, 2009

May 2009! Bulan Yang Terlalu Busy!.Tapi Best!

Salam semua!
Aku harap semua peminat-peminat blogging atau sape2 yang melawat blog simple aku nie sihat-sihat semuanye..aku pun sihat-sihat aje..cume busy skit dalam bulan 5 nie..hari nie baru ade masa nak update blog. Memang aku busy..busy sangat2..hari ni aku balik dari kampung aku..iaitu Marang, Terengganu. Selam 4 hari aku balik bercuti di sana setelah 2 bulan tak balik..hehe..bukan tak nak balik, tapi masa aku di sini padat dengan kerja dan bisness skit..hehe..

Untuk posting hari ini aku tidak mahu mededah ape2 bukti income aku..may be next posting aku akan dedahkan..bukan ape, aku terlalu busy.hehe..buat2 busy je..
Bulan 5, aku sangat2 gembira..kerana ape yang aku cari-cari selama ini aku telah jumpe..
Ape yang aku cari?..hehe..LUBUK DUIT DI INTERNET! hehe.yup, duit la..ape lagi..

Opss! sorry..aku terpaksa stop kat sini..aku nak pergi ngajar tuisyen dulu..hehe
next time jumpe lagi..
salam!

No comments:

Kedai Online