Rahsia dan Teknik Ebay

Sunday, June 14, 2009

Dulu Aku Sanggup Bayar RM500!

Salam sejahtera semua.

Post kali ini aku nak menceritakan sedikit tentang perjalanan ku menuju ke dunia online ni. Ini ialah apa yang aku rasakan dulu sebelum aku tahu serba sedikit tentang mencari pendapatan dari internet ini. Memang best apabila kita mendapat duit dari internet sepserti mana usahawan-usahawan lain perolehi tipa2 bulan. Tetapi adakah kita kaji dan selidiki tentang perjalanan mereka sebelum mereka berada di atas?

Ramai yang menganggap bahawa membuat business online ini mudah dan cepat memdpat duit. Ya, ia memang betul. ianya betul setelah kita tahu caranya dan kita mengalami saat-saat kesakitan seperti ditipu,tidak ade orang nak bantu atau tunjukkan jalan yang betul kepada kita dan lain-lain cabarn dan dugaan yang kita hadapi sebelum kita merasai saat indah ini.

Bagi aku duit tidal al menjadi masalah..tetapi cara yang betul dan jalan yang betul yang menjadi masalah aku dalam mempelajari ilmu internet ini. Aku pernah kecewa dengan apa yang aku buat dulu..aku rasa aku tidak ade harapan dan menganggap bahawa aku tidak mungkin rasa $1 USD yang pertama dari internet. Aku hanya mampu melihat orang-orang lain memenuhi akaun PayPal mereka dengan duit tipa2 hari..sampai aku pening..pening memikirkan mcm mana untuk mendapat $1 USD pertama dari internet..
Masa tu..aku sanggup membayar RM500 bagi sesiapa yang boleh menunjuk aku jalan secara betul dan berkesan agar aku dapat mendapat $1 USD pertama...Ya, aku sanggup..kerana aku tidak mahu gagal lagi..sakinye biel kita melihat orang lain2 senang2 mendapat duit..tapi kita $1 pun tak mampu..

Maka, aku membuat keputusan agar bermula dari bawah dan focus kepada satu perkara sahaja..aku tidak mahu hilang focus..inilah yang aku belajar selama hampir 7 bulan aku terlibat dengan intenet nie..

Akhirnya, aku menjumpai satu rahsia dan satu cara yang cukup-cukup mudah bagi untuk medapat $1 USD. Ya, cukup mudah..bukan cakap kosong..dan ianya serasi dengan jiwaku, aku terus memulakannya dengan focus..terus focus..akhirnya, aku telah mencapai apa yang aku cari selam ini..

Sehingga hari ini aku boleh katakan bahawa tiap2 hari aku masukkan duit ke dalam akaun MAYABNK aku..aku maik dari PayPal ..danterus masukkan ke dalam MAYBANK aku..Sehingga kini..aku sangat2 bersyukur kerana hanya aku buat secara sambilan ini, aku mampu menyimpan duit hasil dari internet ini dan duit hasil gaji ku..aku langsung tak sentuh..hehe..sunnguh megejutkan..aku tak sangka macam ini sekkali kuasa internet..

Maka, aku percayalah bahawa ramai jutawan-jutawan internat lahir di malaysia ini..tetapi mereka tidak berbangga-banagga dan mereka inilah JUTAWAN SENYAP!

Maka bermulah misi aku..yang aku pangil misi JUTAWAN SENYAP..hehe..

Semoga jumpe lagi!

P/S: Bulan lepas aku tak sentuh pun duit gaji aku..hehe..siman terus je beb!

1 comment:

rokokforex said...

salam ziarah bro...yeap moga misi jutawan senyap menjadi kenyataan kita...aminnnnnn

FROM:-
ROKOKFOREX

Kedai Online