Rahsia dan Teknik Ebay

Friday, June 12, 2009

Betul ke tido pun duit masuk?...

Salam sejahtera semua! Harap-harap kawan-kawan semua sihat sejahtera di samping insan yang tercinta..hehe..gempak tak tajuk di atas?.hehe..itu lah salah satu iklan yang aku terbaca di satu web iklan percuma dahulu..3 bulan lepas..iklannya berbunyi begini..

"BUAT DUIT SAMBIL TIDO..DUIT MASUK AKAUN SAMBIL KITA TDIO"

Hehe..bestkan bunyi iklan ini..masa tu apa yang aku fkirkan ialah orang yang buat iklan nie silap tulis kot..hehe..atau sengaja nak mencantikkan ayat2 tu agar bunyinye gempak..biasa la kan..iklan memang macam tu..tetapi..aku kadang-kadang terfikir..mungkin ade benarnye buat duit sambil tido..hehe..

Kini, aku mendapat jawapannya..hehe..kerana aku mengalaminye sendiri..ya, aku mengalaminye..kita tiod pun duit tetap masuk ke dalam akaun kita..ini cerita benar..bukan palsu..hehe..tetapi mesti ade syarat2nye..

Antara syarat yang membuatkan anda tido sambil duit masuk dalam akuan anda tidap2 hari tanpa henti ialah..hehe..

1-Mesti ada satu atau dua mesin duit..ya, mesin duit..kalau tak de, pergi beli mesin duit ini..hehe..Di mana kedai yang jual mesin duit ini?..di dalam usaha dan kesabaran anda..

Mesin duit ialah satu mesin yang akan mengeluarkan duit kepada anda tiap-tiap hari tanpa anda bekerja 8 jam sehari..cukup hanya 2 jam sehari, anda mampu menghasilkan mesin duit ini..hehe..

Untuk memiliki mesin duit ini, berapakah modal yang anda perlu?...aku berani kata hanya RM50 atau kurang..

Jika ade mesin duit ini, berape income yang mampu di hasilkan sebulan?..aku berani jamin paling kurang ialah RM500! Ya, RM500! Aaku ada bukti dan pengalaman..hehe..

Inilah buktinye...mesin duit aku untuk bulan May 2009..nie aku amik 5 hari terakhir bulan May 2009..kalau aku letak dari awal bulan, aku rasa pecah blog aku nie..hehe..gurau je..

Inilah dia bukti Mesin Duit aku sebulan lepas..May 2009!













Ya, inilah hasil dari mesin duit kau yang aku miliki sekarang..!

Nak tahu tak berape income aku dari mesin duit ini?..hehe..Rahsia! Tungu bulan August 2009 ini!



Selamat maju jaya semua!

5 comments:

CyberUser said...

pergh~~~ btol2 masyuk~~

John Woo said...

hehe..biase2 je bro..hehe

pacubob said...

memang hebak mu apih....gua respek lu....

ApihMarang said...

Thanks bro!..
Rezeki Allah bagi..nanti, giliran mung pulok..hehe..ame2 la kita doakan kita berjaya..amiin!

e-pol said...

masyuk ehh...bile la aku leh dpt mcm tue,huhu..

Kedai Online