Rahsia dan Teknik Ebay

Monday, August 31, 2009

Tusiyen eBay Untuk Newbie

Salam sejahtera kepada semua rakan-rakan perjuangan. Alhamdulillah,
syukur kepada Allah kerana dengan masih lagi dapat bertemu dengan
ramadhan yang mulia ini. Hari ini ialah hari ke 10 kite berpuasa dan
harap2 kite berpuasa dengan penuh nikmat dan berkat.
Semperna bulan ramadhan ini, aku ade menawarkan sedikit services di
mana aku ingin membuka kepada sesiapa sahaja yang mahu menjana duit
dengan eBay dan masih belum menjana duit dengan ebay sehingga kini.
Services ini hanya untuk NEWBIE..hehe..aku namakan service ini sebagai
Tuisyen eBay untuk newbie...kepada sesiapa yang dah dapat hasil pertama
dengan eBay, maaf, anda tidak layak sebab anda dah power..kui3.

Maklumat tentang TUISYEN EBAY ini;
-tak de penegenalan eBay..terus kepada teknik research yang betul dan
berkesan
-cara perletakan harga bagi seller yang baru
-teknik cari feedback terpantas..bukan beli ebook..kui3..
-cara membuka store
-dan ape sahaja yang aku mahu ajar..kui3..
-taknik yang aku buat selama ini..teknik biase2 je..bukan untuk dapat
-cara tuisyen ialah menggunakan Yahoo Messanger..
-step by step nak dapatkan $1 usd pertama..kagang2 $10 usd kot..kui3

duit banyak..sekadar RM1 k sebulan, insayAllah..


Harga; RMxxx.00 sahja..kui3..sile email aku untuk mengetahui harga
ini...

Email to: apihmarang@gmail.com
YM: evo_turbo_b8@yahoo.com

Tempat terhad! Hanya 5 org je..aku tak nak ramai2 sebab aku nak ajar
yang betul2 nak je..kui3..sekrg nie..ade 3 tempat kosong lagi..kui3..
Sebarang pertanyaan, sile email atau YM aku. Sekian dan selmat
berpuasa! Salam!


P/S: Tawaran ini di tuutp setelah kouta cukup..kui3! so, ape lagi..join je..kui3!

No comments:

Kedai Online