Rahsia dan Teknik Ebay

Saturday, August 1, 2009

Aku Kini Full Time eBay

Salam semua.
Rasanya telah lame aku tidak mengemaskinikan blog ini. Seingat aku hampir 2 bulan aku tidak mengemaskinikan blod apihmarang.com ini.Selama 2 bulan ini, bermula awala bulan 7, aku telah secara full time berniaga di eBay dan banyak benda yang aku terpaksa lakukan demi masa depan ku..hehe..aku tidak rancang untuk buat perniagaan eBay ini sepenuih masa aku, tetapi hanya untuk 2 bulan ini, aku ingin mencuba dan membuat beberapa experiment terhadap eBay ini.

Hari ini ialah 1 August 2009. Hari ini hamoir genap sebulan aku berebay secara fulltime. Adakah seronok bekerja sendiri tanpa di arah orang lain?..hehe..jawapan aku semestinya la seronok dan ini lah yang aku mahukan..kui3..Sebenarnye dah lame aku nak try buat eBaqy secara full time, tetapi kedaan tidak mengizikan aku. Jadi, pada awal bulan 7, aku nekad untuk berhenti kerja kerana aku rase jiwa aku tidak serasi dengan kerja yang aku buat masa tu. So, apakah kerja aku sebelum ini?..Ini adalah rahsia..kui2..aku kerja biasa2 aja..kui3..

Pada post kali ini, tidak banyak yang ingin aku katakan dan tulis di blog ini. Aku hanya mengucapak selamat berebay kepda warga2 ebay malaysia..kui3..dan jangan lupe ye, Ramnadhan dah hampir..so, sama-samalah kita bersedia untuk menggandakan pahala kita sempernba bulan Berkat yang haidr nanti..Harapan aku agar segala tindakan kita di berkati Allah dan di jauhkan segala penyakit! Amiin!

Selamat maju Jaya!

P/S: Aku akan tunjukkan bukti terbaru aku selama aku berniaga di eBAy..tunggu lah nanti..kui3

11 comments:

Falcao said...

Bestnya dah buat full time. Jangan lupa kongsi tips dan sumber2 hebat eBay.

John Woo said...

em..nak kate ebst..tak jugak bro..full time nie sekejap je..rase dah bosan lak..hehe

Falcao said...

pasepa tak syok plak bro..heheh.. dok aktif lagi tak dalam forum sifulan. saya tgk skrg bro dok lepak kat forum eBay wang cyber je.. layan produk fizikal

John Woo said...

em..memng aku kurang pergi forum sifu lan..bukan ape bro..dah ramai dah otai kat sane,,kui3

Falcao said...

betul sana mmg ramai. tapi aku pn lepak kat thread ebay wang cyber lagi meriah. tambah ada bro zacky. boleh tak aku contact bro. aku nak keluar dari kepompong AN. Nak cuba fizikal product plak.

John Woo said...

hehe..aku pun tgh layan AN jugak bro..brg fizikal belum layan lagi..kui3

Unknown said...

Salam..bravo bro..nak tanye skit..boleh tak nak apply jadi anak murid bro..hehe..kalu sudi, melalui email pn xpe..sikit2 je..xnk ganggu lebih2..maklumlah ayam baru lg..tp research tetap research
(hanya mengikut cadangan salah seorang otai IM,nk berjaya perlu ade mentor)

John Woo said...

Salam..aduii..nak jadi anak murid aku yer..hehe..aku nie bukan la sifu bro..biase2 je..cume akalu nbak tanye ape2 tentang eBay, insayAllah aku bantu ko..kalau aku online. YM la kau..insyaAllah, aku tolong...kalau aku busy, maaf sangat la..hehe..tak pe..kita same2 tolong menolong..kui3

Unknown said...

huhu..terharunya..ade jgk org yg sudi membantu..orait..tp..ym susah sikit r nak login skang ni..broadband punya angkara..takpe..gua akan cuba atasi..kalau skype bleh x..senang skit nk login..hehe..maap..bnyk songeh plak

John Woo said...

aku tak de skype tu..email aku atau ym je la..kui3

Unknown said...

ok bos..xkisah r cara ape pn..yg penting ilmu..tq byk2..slmt brpuasa:-)

Kedai Online